HI-PLUS Supplemen Tambah Tinggi Selamat dan Halal

12:39

Salam, Hi.

Berbahagialah dan bersyukurlah bagi orang yang memiliki tubuh yang tinggi selain memiliki tinggi tubuh yang ideal, orang yang memiliki tubuh yang tinggi, ternyata memiliki kelebihan yang lain yang dapat membuat hidupnya menjadi lebih baik. Tapi kalau tak cukup ketinggian pun ada kelebihannya tersendiri, iaitu sentiasa nampak muda dan comel selalu. Orang rendah lambat nampak tua tau, jadi berbangga lah juga bagi orang yang kurang ketinggian ni (Fatin laa tu hahaa). Tapi Fatin nak kongsi ada satu supplemen yang dapat membantu dalam penambahan ketinggian.
Related image
HI-PLUS secara saintifik dan terbukti membantu dalam penambahan ketinggian anda. HI-PLUS mampu membantu penambahan sebanyak 2cm ke 16cm dalam masa 1 bulan hingga 12 bulan (hanya dengan cara yang betul). 

Bagaimana HI-PLUS Berfungsi?
Kajian ada menunjukan 70% daripada remaja seluruh dunia kekurangan nutrien yang penting untuk pertumbuhan tulang mereka. Jadi HI-PLUS sendiri mengandungi sejumlah nutrien yang diperlukan untuk menambah ketinggian semaksimum yang mungkin (bergantung pada metabolisma tubuh badan masing masing juga ye)
Pengesahan dari KKM
HI-PLUS adalah makanan tambahan dibawah kategori Food-Drug Interphase (FDI), ia bukan ubat. Hanya ubat sahaja yang memerlukan nombor pendaftaran KKM. Tapi HI-PLUS telah melalui proses penapisan di bahagian KKM dimana KKM telah mengeluarkan surat rasmi mengatakan ia tidak memerlukan pendaftaran produk. Boleh semak sendiri pada laman web HI-PLUS
No siri: Jakim/(S)/(22.00)/492/2/2/ 1 053-12/2016
HI-PLUS telah mendapat dan menerima pengesahan daripada Jabatan Kemajuan Islam Malaysia (JAKIM) bahawa produk keluaran HI-PLUS telah mematuhi standard Halal Malaysia. HI-PLUS sentiasa mengambil berat tanggungjawab sosial kepada pelanggan dan pengguna Muslim di Malaysia.

Antara beberapa faktor faktor yang menyumbang kepada tumbesaran yang perlahan adalah:
  • Merokok
Tabiat merokok bukan sahaja tidak sihat tetapi boleh menyumbang kearah kanser, tetapi merokok jugak boleh menyebabkan terhalangnya tumbesaran anda secara perlahan dan tidak sedar. Hal ini kerana merokok memperlahankan perjalanan darah ke tulang anda.
  • Tak cukup tidur
Tidak mendapat tidur yang mencukupi akan menyebabkan tubuh kita ketinggalan untuk mendapat rangsangan proses tumbesaran tersebut. Tubuh kita mengeluarkan rangsangan proses tumbesaran ketika kita sedang tidur dengan nyenyak.
  • Kekurangan Nutrisi
Ini paling tepat dan terbukti, sebab Fatin sendiri macam ni.Apabila kita tidak membekalkan tulang kita dengan jumlah vitamin, mineral, dan asid amino yang betul, ianya sekaligus merencatkan peluang kita untuk mencapai ketinggian yang kita idamkan. Disebabkan itulah HI PLUS sangat penting sebagai suplemen tambahan harian anda.
Jangan risau! HI PLUS ni selamat. Sebotol mengandungi 60 biji tablet kunyah untuk kegunaan selama 1 bulan. HI PLUS merupakan supplemen yang mempunyai formula lengkap untuk tambah ketinggian.

Antara testimoni dari pihak HI-PLUS sendiri, ternyata HI-PLUS sangat membantu dalam menambah ketinggian mereka.





Kesan penggunaan HI-PLUS
  • 30 HARI PERTAMA: Akan merasakan berlakunya rangsangan tenaga. Hal ini terjadi berikutan tubuh sedang meningkatkan kadar penting vitamin, mineral dan juga asid amino yang terkandung dalam HI-PLUS itu sendiri.
  • BULAN KEDUA-KEENAM: HI-PLUS dijangkakan akan mula mempunyai kesan ke atas tulang anda. Kerana kandungan bahan HI-PLUS di dalam badan telah mendapai di tahap maksimum.
  • 6 BULAN KEATAS: Rata rata pengguna dijangkan sudah mendapat hasil sehingga peningkatan sebanyak 2 inci paras kenaikan ketinggian dewasa mereka. Manakala pengguna yang tidak serasi mungkin tidak dapat melihat hasil peningkatan ketinggian.
Tapi sekali lagi ingin Fatin ingatkan, setiap keputusan adalah berbeza beza. Hal ini kerana kita sendiri sedia maklum bahawa setiap daripada badan kita mempunyai kadar metabolisma yang tidak sama. HI-PLUS hanyalah supplemen tambahan dalam membantu menambah sedikit ketinggian anda. Oleh itu keputusan yang diterima pastilah berbea beza bergantung kepada penyerapan dalam tubuh badan anda sendiri.

Kalau ada yang tertarik nak cuba supplemen HI-PLUS boleh kunjungi laman web HI-PLUS sendiri sebab Fatin tak jual tau, atau boleh terus ke halaman Borang Tempahan HI-PLUS. Jangan risau, HI-PLUS tengah adakan promosi, banyak bonus yang boleh anda dapat jika buat tempahan sekarang. Jom grab satu!

You Might Also Like

15 comments

  1. Sekarang macam-macam kan Fatin...cuma perlu bijak memilih dan bertindak sahaja.

    ReplyDelete
  2. Hehehe tambah tinggi? Nak jugak tapi Mrs.Mom mesti tak bagi punya! huhuhuh T_T

    ReplyDelete
  3. Ubat tinggi fuhh kna tryni mana tau menjadi hehe.

    ReplyDelete
  4. ade jugak eh ubat tambah tinggi.. huhu

    ReplyDelete
  5. tkot nak makan apa2 supliment sbb takot selera makan naik mendadak.. hahaha

    ReplyDelete
  6. Ok disebabkan CCL pendek ..mybe suplement ni dapat bantu CCL

    ReplyDelete
  7. sy mmg teringin nk tggi terutama masa umur 13 - 14... sbb nyer? org yg sy minat tu tinggi kemain hahahahaha

    ReplyDelete
  8. Wah supplement utk tinggi pun dah ada ye skrg ni. Ada pengesahan JAKIM dan KKM lg tu. Org yg nak tinggi boleh try hi plus ni.

    ReplyDelete
  9. Wow Ada supplement utk tambah tinggi ye

    ReplyDelete
  10. Apa sahaja supplement kita gunakan pastikan halal dan diluluskan oleh pihak berwajib supaya tiada kesan sampingan.. Tak salah ikhtiar dengan cara ini kannn Fatin ;-)

    ReplyDelete
  11. haha selalu dapat comment ubat peninggi kt ig but a different one

    ReplyDelete
  12. Oh, hebat zaman sekarang. skang dah ada supplement tambah tinggi. huhu.

    ReplyDelete
  13. kalau daripada ilmu cetek yang ada ni, bab-bab bantut atau kurang ketinggian ni sebenarnya dikategorikan sebagai chronic malnutrition. Which untuk peningkatan tinggi, keadaan malnourished itu telah lama berlaku. sebab tu bila kita nampak tren chidlhood tinggi tak berapa nak normal akan advise mak pak bagi makanan sumber protein dan kalsium yang mencukupi. kebanyakan dari dorang bila kite amek sejarah pemakanan dia, mostly menunjukan protein intake yang sangat rendah. dan akan tekan well-balanced diet juga.

    ReplyDelete
  14. biasanya slps 18 thn ketinggian kita terhenti.

    ReplyDelete

THE APPLE OF MY EYES