1 JANUARY 2018

09:48

Salam, Hi
Selamat Tahun Baru 2018 kepada semua yang singgah kat sini. Entry pertama untuk tahun baru ni, fuhh. Masuk tahun baru maka makin meningkat jugakla setahun umur kita. Rasa makin tua la pulak. Apa yang Fatin harapkan semoga tahun 2018 ni akan membawa lebih banyak kebaikan kepada kita semua. 

Alhamdulillah tahun 2017 merupakan tahun yang cukup bermakna untuk Fatin. Tahun lepas tahun yang banyak memberi kebahagiaan kepada sampai ke detik akhir tahun 2017. Antaranya ialah, dikurniakan dengan kesihatan yang baik. Sahabat sahabat yang masih setia. Keluarga sentiasa disisi. Perhubungan yang lebih tenang. Dan Alhamdulillah, dapat rezeki untuk berkerja disaat saat akhir. Semoga dapat adapt dengan situasi kerja yang baru esok!
Related image
Harapan untuk tahun 2018 ni, semoga dapat berubah menjadi yang lebih baik, dah taknak terlalu fikirkan perkara yang remeh dan serabutkan kepala. Hal hal kecik tak nak dipebesarkan, jadi lebih tegas dan matang dalam setiap perkara. Dan semoga azam tahun baru akan terlaksana sedikit demi sedikit. Insya ALLAH.

Doakan Fatin untuk kerja baru esok, nervous sampai bangun tidur rasa hati kedebuk kedebak. Sampai ke dalam mimpi la kerja tu ikut. Nervous sebab tempat kerja jauh sikit, lepastu masuk dalam bidang baru yang tak pernah cuba lagi. Harap dapat buat sehabis baik untuk permulaan esok. 

Apa apapun otak tengah rasa beku betul, baru nak cair sikit sikit kot, lembab rasa nak fikir ayat untuk entry nie. Hahaa. Terima kasih untuk semua yang sudi nak tukar bloglist dengan Fatin, kalau ada yang masih nak tukar dengan Fatin drop dekat sini. Senang tak terlepas pandang nanti. Selamat tahun baru gaisss!

You Might Also Like

26 comments

  1. hai awak .. selamat pagi , selamat tahun baru 2018 . alhamdulillah sama2 dapat melangkah ke tahun 2018 , moga terus sukses selalu

    ReplyDelete
  2. Selamat Tahun Baru kak Fatin!! ^^ Good Luck untuk esok! Kerja elok2 ye.Kalau nervous zikir banyak2 In sha Allah boleh punya! :)

    ReplyDelete
  3. Selamat menempuh alam pekerjaan.
    Selamat tahun baru 2018

    ReplyDelete
  4. Selamat tahun baru fatin. Wah esok nk masuk keje ye. Semoga dipermudahkan segala urusan ye. Kerja rajin2 tau. Semoga apa yang dihajati tercapai utk tahun ni. Amin.

    ReplyDelete
  5. Selamat tahun baru dan selamat bekerja kak fatin :D moga sentiasa success! :)^^

    ReplyDelete
  6. Selamat tahun 2018 Fatin...insyaAllah moga tahun ini dan seterusnya,Fatin sentiasa diberi kesihatan yang baik dan dipermudahkan semua urusan..amiinnn.

    ReplyDelete
  7. selamat pagi...pasti dah bangun dan bersiap nk ke tempat kerja baru la ni kan..all the best dan semoga 2018 Fatin terus cemerlang ok

    ReplyDelete
  8. Selamat tahun baru Fatin! Semoga dipermudahkan urusan kerja untuk Fatin. Macam mana agaknya first day kerja hari ni kan? Siqah tahap malas gila. Hehe

    ReplyDelete
  9. Selamat tahun baru kak Fatin. GV doakan semoga semua urusan kak Fatin dipermudahkan di dunia mahupun di akhirat, sentiasa bahagia bersama orang tersayang dan sentiasa murah rezeki. InsyaAllah. Aamin. :)

    ReplyDelete
  10. Selamat tahun baru Dari mama.. semoga segala impiana menjadi kenyataan

    ReplyDelete
  11. selamat tahun baru fatin.. good luck kat tempat keja baru!

    psssttt, kak e'in dah follow sini dulu.. hihi

    ReplyDelete
  12. all the best n happy new year fatin!

    ReplyDelete
  13. awww~~ Happy new year my dear Fatin! Congrats on your new position!

    ReplyDelete
  14. Happy new year and may you had a blast year.. :)

    ReplyDelete
  15. happy new year fatin! macam mana kerja baru? update pls

    ReplyDelete
  16. semoga cemerlang sepnjg thn 2018!

    ReplyDelete
  17. Blogwalking..Maaf Sahabat baru sempat berkunjung..

    ReplyDelete

THE APPLE OF MY EYES